http://discovery.gogo.la/viewthread.php?tid=324314&highlight=


最近小弟見到有師兄們有好多關於正牌與陰牌的討論~ 同時小弟都收到好多pm關於拍罌的問題~ 再三說聲~ 我放棄了有關拍罌的修行了~ 這篇文章小弟我會解點解我放棄了~

以前小弟我只愛陰牌~ 成日追求有幾強勁的"材料"如頭骨﹐指骨﹐屍油。。。etc...~ 跟住再慢慢接解到拍罌~ 拍罌可以說係小弟我供奉過甘多野效果係最快最顯著~ 真係好勁~ 當時可以話要咩有咩~ 生意都同時十分的好~ 錢財多到不得了~ 但係慢慢小弟發覺到身體愈來愈差~ 日日都十分沒有精神~ 跟住有一日因小弟一些問題入了醫院~ 差點送命~ 不是說笑的~ 信不信由你~ 發生了什麼事就唔係甘想講了~ 跟住在緣份下收到幾個崇笛~ 其中一個為2410亞贊多親制的崇笛~ 慢慢領伍到陰牌"一物換一物"的道理~ 係修行拍罌的時候小弟的確揾了很多金錢~ 但係入醫院後同時都用了很多的金錢~ 仲要身體十分的不好~ 戴了崇笛後慢慢精神好番~ 個人都感覺正氣好多~ 現在小弟重新整理我的佛壇~ 全部為正神正佛~ 連古曼都一定是請天童或龍婆嚴的~ 其他全部色問~ 錢財雖無當時供拍罌時多~ 但係個人運氣都不錯~ 最重要係感覺很好~ 好暢順~ 事事順順利利~ 氣色都好好~ 小弟從前供請的拍罌與陰牌現在只收藏~ 有時都會上香~ 但不是再修法門了~

以上全部為事實~ 全是小弟返工時慢慢一字一字打出黎的~ 希望幫到有need的人吧~
arrow
arrow
    全站熱搜

    phantom23 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()